Bröllops smide

Jag designar gärna upp och gör Ljustakar Blomsterdekorationer och Brudbukettställning i samma stil så att det passar er och ni behöver bara hyra det så ni behöver inte ta till vara på det efter. Självklart gör jag då även en Brudbukett hållare för att hänga din bukett i efter bröllopet.
Pris tas fram når jag vet hur stor beställning du vill ha.
Dom 3 vanligaste färgerna är "silver" "guld" eller svart. Men självklart kan det lackas i dom flesta färgerna.
Ska du ha någon större (eller mindre) middagsbjudning kan jag även göra till det.
Tänk på att jag kan behöva 6-8 veckor på mig innan leverans. gärna längre om möjligt. Vi vill ju att det ska bli ett bra resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0